Polecamy...

Własny biznes

 

Sklep stacjonarny i internetowy - zwiększenie zysków , część 2

Zwiększenie sprzedaży, a co za tym idzie zysków, to priorytet dla każdego przedsiębiorcy prowadzącego własny sklep – nie ma tu znaczenia branża czy forma działalności. Niekiedy tradycyjne działania marketingowe okazują się niewystarczająca i wówczas rozwiązań należy...

Zobacz więcej
 

Sklep stacjonarny i internetowy - zwiększenie zysków, część 1

Niezależnie od formy prowadzonej działalności i tego, czy sprzedaż odbywa się w sklepie stacjonarnym czy internetowym, najważniejszym wskaźnikiem są osiągane zyski. Dbanie o zainteresowanie klientów przekłada się na poprawę wyników i opłacalność całego biznesu. Może wydawać...

Zobacz więcej
 

Promocja sklepu - poradnik

Konieczność konkurowania z wieloma sklepami oferującymi podobny asortyment wymusza prowadzenie przemyślanych działań marketingowych. Rozpoznawalność marki to jedna z istotniejszych kwestii i warto zadbać o nią już od początku. Przygotowanie budżetu Nie da się ukryć, że...

Zobacz więcej
 

Jak rozwinąć sklep stacjonarny ?

Rozwój biznesu zawsze wiąże się ze wzrostem zainteresowania klientów i uzyskanymi dzięki temu zyskami ze sprzedaży. Najtrudniejszym zadaniem jest zgromadzenie kapitału, niezbędnego do poszerzania zakresu działalności. W przypadku sklepu stacjonarnego grono potencjalnych odbiorców...

Zobacz więcej
 

Własny sklep w galerii handlowej - poradnik

Duże centra handlowe są uważane za jedne z najlepszych miejsc do prowadzenia własnego biznesu. Wielu klientów codzienne przechadza się po galeriach i odwiedza przypadkowo napotkane sklepy, co daje szanse na zainteresowanie oferowanymi produktami szerokiej grupy odbiorców. Sąsiedztwo...

Zobacz więcej